2 Şubat 2012 Perşembe

Kar...

Hani anne evlerinde eski albümlerimiz olur ya;ben nedense anneme gidince evin ortasına o albümleri açıp tek tek bakarım eski fotoğraflarımıza.Bu hafta sürekli gülümseyen suratımı gören babam çocukluk fotoğraflarımdan birini gösterip''çocukken de çok severdin''dedi.Kar'lı öyle çok fotoğrafım var ki.Hatırlıyorum o sevinçlerimi.Dönüp dönüp camdan bakmalarımı.Kaç gündür yine aynı sevinç,yine aynı içimin içime sığmadığı haller,yine aynı dışarı çıkmak için uydurduğum bahaneler.Bu defa bana kartopu atan minik eldivenli bir el de var üstelik...

3 yorum:

Emre Bora Bebek dedi ki...

Ben de oğluma o sevinci yaşatmaki, onla kar topu oynamak istiyorum. Ama henüz 2,5 aylık :( Umarım biraz daha büyüdüğünde de böyle güzel kar yağar...

Elif dedi ki...

iyi ki var o minik eller :)

Selen dedi ki...

Dünyamızın ekseni değil mi o minicik eller :)) Allah bağışlasın hepsini.