11 Mayıs 2010 Salı

2.yaş

14 yorum:

Emine dedi ki...

İyi ki doğdun Irmakcığım,sağlıklı ,mutlu nice yıllara...

Yelish dedi ki...

Iyı kı dogdun kuzucukkk
Coook guzel ve uzun bir ömrün olsun insallah !
sevgiler

Elbisesine , tokasına , bileziklerine ama en çok minik kuzuya bayıldımmm ;)

Yelish dedi ki...

BU MESAJI SIL LUTFEN

Bana yelizebay@gmail.com,a davetiye yollar mısın ? daha kolay olacak size ulasmam ;)
sevgiler

Güneş Akay dedi ki...

Irmakcığım, bak hep aklımdaydı nasıl unuttum! Nice sağlıklı, Mutlu, Huzurlu yaşlar diliyorum :)

ElfAna dedi ki...

Iyi ki dogmus minik Irmak annesi, iyi ki yaninda:)

Başak dedi ki...

Allah sizi hiç ayırmasın,aşkınız hiç bitmesin,ağzınızın tadı hiç bozulmasın ve yüreğimden geçen ama buraya yaz(a)madığım tüm iyi dileklerimle bir kez daha mutlu yıllar Irmakçığım:)

burcu dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim.herkes mutlu olsun,herkes...

Başak dedi ki...

ödülün var canım bloguma beklerim

ELİF dedi ki...

Irmakcığım ömrün uzun, mutlu olsun,çok tatlısın...

Sen Gelince dedi ki...

Irmak'cım iyiki doğdun:) Nice nice yaşlarınız olsun:) Ve iyi ki döndünüz:)

burcu dedi ki...

elif,özlem çok teşekkürler.bence de iyi ki dönmüşüz...

Ömer Tuna dedi ki...

Nice yaşların olsun Irmak'cım:)
Bir kaybolup bir çıkıyorsunuz gitmeyin bir yere.

Deniz dedi ki...

GÜzel Irmak,
mutluluk ve güzel şeyler hep ırmak gibi aksın önünden, sana da seçip seçip almak kalsın.
Mutlu seneler tatlı bebiş

Ozlemcan dedi ki...

canım arkadaşım...bende baya boşladım bloğumu...arasıra bakayım burcu bişey yazmışmı diye girip girip duruyodum...yazılarını görünce hıh dedim burcu geri döndü:)) ne iyi ettin...ırmakcığım iyi ki doğmuş nice güzel yıllar geçir yavrunla canım...öpüyoruz çok sizi..bi de özledik be :(